Labels

Wednesday 26 September 2012

ngidam lenses

ok so after i finish fixed my 400d i manage to start wif my new hobby and it was awsome~~ .. first outing i got myself into anime fest .. but unluckily my road guidance fat up.. dia lambat dow haha so ble sampai je dah kul 6pm camtu2 haha so ada la certain2 gambo cantik yg i tangkap.. but personally all of my pic sucks lol... it is coz of im so super noob ass hole XD nvm but i manage to lvl up bit by bit .. soon i reallize that i begining to understand why my pic is lil bad .. coz i didnt know my limit of my lenses haha budget nak buat bokeh tapi terbaca article yg my 50mm tu x sharp ble guna 1.8 appature  haha abis x sharp langgsung.. huhu.. x po ar nak wat camne ... neways next time x mau wat bokeh2 sgt dah.. nak naekkan sampai f22 terus hehe i want sharp.. my lenses x sharp langsung.. dah ar masing x da IS VR VC lol gogar2 gambor den eah... nnti ar cari satu lenses yg ada IS.. kit lenses baru.. yg lame nak tolak kat Cash converter..

No comments:

Post a Comment