Labels

Wednesday 8 May 2013

Sesal tak tersudah

Ok.. pada suatu hari aku balik la rumah sbb pilihan raya da dekat.. punya la nak cepat aku campak ar suma baju kotor aku dalam bakul keluaran edisi terhad ikea aku. setelah sampai kat rumah bertapa gembira nye aku balik shah alam yg best sgt2 haha bendera parti besepah di tepi jalan .. sampai kusut otak nak drive meh... sampai di babak cuci baju, ibu aku ternampak baju harian aku yg hendak dicuci lalu dia bertanya

"bole x mama buang baju yg dah koyak?"

lalu aku menjawab ngn nada yang x kisah

"hmm buang la."

maka ibuku buangla baju aku yang dah koyak rabak tu seperti roti kirai yg dah laku untuk dijual. selapas aku balik ke melaka, aku menyedari bahawa suma baju koyak aku dah habis dibuang didalam tong dan kini rasanya destinasi mereka sudah pun sampai di bukit Tagar landfill. T_T. diri ku bagaikan kehilangan untuk berfesyen sbagai peminta sedekah dimalam hari. baju tidoq yg akuq paling sayang da x de.. wu~~~ and now, i have no pajama yg nak dipakai untuk tido.. stress aku terfikir.. kenape le aku x check dulu yg mane nak dibuang adeh...

"agaknye baju aku tu bole cari lagi x? huhu"

No comments:

Post a Comment